Trött *suck* O1:16

trött som satan.. brukar inte vara så här trött så tidigt men..
VAFAN!
jag bryr mig inte, ^-^
nu sitter jag och tänkter att jag ska luska fram något.. men jag vet inte vad O.o
den senaste tiden har det varit tufft, jag har såååå velat slagit någon i ansiktet,
också vet jag inte vem jag är.. O.o
Vill jag vara FashionCore eller gillar jag att ha klackskor o sånt, eller gillar jag de eller de..
jätte svårt. Let them follow whispers and scare away the night..
jag fick just 'soft black stars' på hjärnan.. så fin :D
onejj nu fick jag.. 'hush-a-bye don't you cry, go to sleep, my little baby, when you wake you shall have, all the pretty little horses, dapples and greys, pintos and bays, all the pretty little horses, way down yonder, in the meadow, poor little baby crying mama'  :D
så braa!! <3
Och om ni undrar varför jag inte svarar på msn ibland är för att ni e jobbig :P <3



CIAO!

'Beatrice rödin'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0