ensam hemma 12:33

nu är man ensam hemma ; Mamma jobbar och syrrorna är på dagis (:
Har nyss kikat till kattungarna ;D Kan inte motstå dom.. O.o <3
Lyssnar på 'your love is my drug'
Har bestämt att självbiografin kommer då jag är lite deppig så man får skriva av sig.. O.o
M I N  M O B I L  Ä R  S Ö N D E R ! : ( 
                                                      
Eller inte så mycket bara batteriet, och den har varit de nu i en vecka eller två ;'c


Ännu en gång kollade jag på kattungarna.. :H <3
Dom diade *eller vad det heter*
;;DSupermamman Mimmi ! :D




ajjah, ska klä på mig sminka mig osv..

ciao !¨
                             

'Beatrice Rödin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0