Nytt inlägg ;D 22:46

Ser på världens tråkigaste film..
Nån jävla Percy Jackson o nån åskvigg ;s
Webbar med Erika <3
vi snackar om bloggar ^^ 
                                                                       
Jag ska söka efter en bra och fint och trevligt tema ^.^
Några hemsidor eller förslag?
Alltså.. någon som vet hur man gör teman som kan hjälpa mig D:
Hatar min bloggdesign..
orkar inte skriva nå långt.. finns inge att skriva om ;D
haha kanske
har varit i timrå ^^
ska hä upp nå bilder också..
timrå land blev awesome!
haha va inne där till ungefär halv ett :)

*STOLT*

alltså.. ungdomar under 18 måste gå ut därifrån efter klockan nio. och vi klarade oss
utan att vakten schasade ut oss _
SEDAN DOM DÄRA FUCKIN ASIATERNA -.-'
dom  ba till mig ; vill du dansa?
amanda o dessan ba : GÖR DET!
AAHAHAHAHAHAHA FYFAN!
äsch sluta pladdra nu.. bilder!
Eller.... orkar inte ;D (a) 
                                                           
HEJJDÖ!


förseten



KOLLA HENNES BLOGG!



http://www.kandylandy.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0