.





Ohfyfan.. :S Tycker www.biktme.se blir äckligare och ÄCKLIGARE varje dag..
sjuka människor som har sex med hunden :S
euh..
Höhöhö...
xD
skolan har varit bra idag ^^
men det har varit kallt som satan!
har varit med typ Sayida,Mafusa,Sanna, och Madeleine hela dan :D
på skolan alltså ^^
VILL HA FLAKE!
måste skaffa...
JAG SKA KÖPA GRÖNT LÖSHÅR!
maha ;3
jag kanske lägger upp en bild på de sen ^^
eller rättare sagt Senare ^^
JAG ÄR HUNGRIG!
maha :D
Funderar på att spela the sims 2 snart q:
Ska fortsätta på min neger som heter typ ashlee ^^
Jag började typ först med bara henne och nu har hon en man och två barn :D
ena barnet är typ tonåring :D:D:D och andra vanligt nioårigt barn :D
Enligt mig är den nioårig ^^
Idag har nån tjej varit här xD
höhö.
mamma tvinga mig att ha ett par skor på gympan på fredag.. -.-'
nu håller jag i barbapappa gloanders brolle <33
:D skriver mer senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0