.




Maha. klockan är 15:35 och jag har kommit hem från skolan :)
Då jag kom till skolan kramade jag nog alla jag såg.
Skönt att vara på move igen :D
haha xD fast jag såg något jag inte ville se..
Iaf. en ny kille har börjar i våran klass xD
JAG  VILL HA EN KAMERA!
fast få väl vänta tills jul eller nåt. då blire mer uppdatering..
Nu lyssnar jag på Maria and the diamonds - i am not a robot.
mm..mamma har spikat upp (skruvat) spegeln som hon har hämtat från huset ^^
SATAN! mitt rum är stökigt. ..  stavar man Stökigt så eller stökit?
JAG MÅSTE HA FLAKE!
vill nån gå på husum? (a)
Maha... xD
Typ ingen läser min blogg.... Men Men men xD
shit the same xD
Imorgon ska jag nog ta med dom mest onödigaste sakerna till skolan xD
asså till bänken. ^^ Och jag ska nog gå
och pallra mig ner till affären idag (om jag inte går på husum)
och KÖPA skolböcker och pennor osv..
Jag mår illa :s
Ooouups :$ HAHAHA jag har råka ladda hem en sak som ä internet som heter Babylon..
Men de funkar precis som vanliga internet ^^ fast
de står att man kan göra Mobil Teman till sony eriksson ^^

Datorn piper nu..
Orkar inte gå och hämta sladden
så.... BAAAI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0