.





Ni vet nog de redan ^^
Ni som tror ni ä något,
Höhö. iaf.
jag hatar dessa jävla idioter och de vill säga höhö. eller näää.
Jag säger inte de för då kommer dom där idioterna
anmäla min snygga blogg xD
höhö.
UGGLA!
kolla in min bilddagbok också. Höhö
jag heter @beatriicerodin Typ samma som bloggen men med mer ii i de ;D
Jag uppdaterar oftare på bdb. men ska försöka börja uppdatera varje dag
igen :) har tagit bort många inlägg ^^
Maha!
JAG HAR FÅTT MIN PLATTÅNG OCH VOLUMEMASTER NU!
de kommer kort ;3


Volumemaster :D typ as liten och blir varm så fot du stoppar in den i kontakten ^^
 Som ni ser har den en speciell
förmåga för volym. så de är inte bara en krustång ^^
längstut är det nästan inge krus och längst in är det jätte mycket så man ska ha detihuvudbottshåret men inte i benan ^^
Höhö. plattången ä också liten :D
Söt som attan. Och bra också!
hihi.
 mihi. (a) sooet!
Höhö. ignorera mina fula fingrar :) mihi.
Tack mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0